|
Post by Arusto on Jun 16, 2007 16:42:54 GMT -5
PCL en Mechelen noord hooligans tegen de Kakkers !
|
|
|
Post by Yin Yang on Jun 17, 2007 8:53:51 GMT -5
Pcl , kunnen jullie de kakkers ni alleen aan , da jullie onze " hools " nodig hebben ? ahja ... jullie z'n al eve grote broekschijters als die kakkers ! ! !
|
|
|
Post by Yin Yang on Jun 17, 2007 10:00:11 GMT -5
Me onze " Hools " bedoel ik da 75 % alleen ne grote bek heeft en als het er op aan komt kan die andere 25 % het oplossen ! !
|
|
|
Post by PcLier on Jun 20, 2007 14:53:39 GMT -5
heb al vaak rellen mee gemaakt met pcl en dat is geen lachertje lierse till i die grtz
|
|
|
Post by hooligan on Jun 29, 2007 1:21:02 GMT -5
Bij wie hoorde gij dan yin yang?
|
|
|
Post by semperfi on Jul 1, 2007 7:54:31 GMT -5
heb al vaak rellen mee gemaakt met pcl en dat is geen lachertje lierse till i die grtz yeah right,wa noemde gij rellen?hebben jullie eigenlijk al eens ooit gereld zonder dat er personen van andere clubs bij waren?? waarom wilde eigenlijk altijd samen met n ander club rellen durven jullie nie alleen mischien en ik denk dat er wel n paar van racing kunnen meespreken over t geval in Lier oktober 2005. wfg Semper Fi Racing 21-7
|
|
|
Post by mechelaar on Jul 2, 2007 2:09:34 GMT -5
heb al vaak rellen mee gemaakt met pcl en dat is geen lachertje lierse till i die grtz eerst ne keer bewijzen tegen den antwerp van t jaar... buiten die van vitesse, ni veel vlees in de kuip...
|
|
|
Post by Yin Yang on Jul 2, 2007 5:40:48 GMT -5
heb al vaak rellen mee gemaakt met pcl en dat is geen lachertje lierse till i die grtz Enkele jare terug ware wij me 30 à 35 lads in jullie stamkroeg ( fangoempel ) niemand van jullie gezien zene ! ! !
|
|
|
Post by mechelaar on Jul 2, 2007 6:03:38 GMT -5
heb al vaak rellen mee gemaakt met pcl en dat is geen lachertje lierse till i die grtz welke rellen heb je al meegemaakt..?
|
|
|
Post by linke 2 on Jul 2, 2007 7:58:07 GMT -5
Wij moeten ons toch niet druk maken ! Lierse was gewoon outstanding tegen de Malinwa !!! De kakkers dat was veel minder !! Lierse zal binnen enkele maanden van zich doen laten spreken ! geloof me gerust Racing lads.De harde kern van malinwa,dat zijn voor mij de kleinste kleuters van het hooliganisme !maar wat is nieuw hé .Lierse tot één van de weken of maanden zeker ! vergeet één ding zeker niet: RACING IS WATCHING YOU !
|
|
|
Post by macroy on Jul 3, 2007 3:33:30 GMT -5
Me onze " Hools " bedoel ik da 75 % alleen ne grote bek heeft en als het er op aan komt kan die andere 25 % het oplossen ! ! Ge hebt nog nie geantwoord bij welke % zedde gij (groete bek) ;D
|
|
|
Post by Yin Yang on Jul 3, 2007 5:35:53 GMT -5
Bij wie hoorde gij dan yin yang? Euh . . .
|
|
|
Post by Bumba on Jul 3, 2007 7:43:43 GMT -5
MNH...RCC... Racing heeft geen clubs als Lierse..Genk..of wie dan ook nodig om eens uit den bol te gaan!!Heb als kleine gast Lokeren(eerste) Lommel (eerste/beker) vanop de eerste rij mee gemaakt(oog)!? Kiel...Op de parking VS Lokeren....Eindronde VS Walen...Kortrijk... Aalst...Waren we steeds me ne goeie stevige Groep wij hebben geen nodig!!
|
|
|
Post by Bumba on Jul 3, 2007 8:48:17 GMT -5
....e Gaste... We moge mekaar ni me de vinger wijzen!! Ik versta da er gaste zen da Boos zen op Yin Yang ma das ni onze manier van leven?!Vroeger waren wij ene groep!!En nog hoop ik....We zouden ons beter verzetten tegen die gaste da ons lokaal hebben bekogelt!!We mogen ni door onze buren op onze kop worre Gekak(T/kakert)!!Ambras onderling is wa die spotters wille?!T'is ni den eerste keer da de spotters ne gast vanons late verdenken van achterklap bij hun?!MNH weet over wie het gaat!!Wie ist binnenkort ikke gij....Maakt die spotters ni uit!!Gooid zand over die strubbelingen me wie ook binnen onze groep we zijn toch al lang kameraden om te weten wie aan wie/wa iets heeft!!Stand Up VS Spotters & Kakkers
|
|
|
Post by TT on Jul 14, 2007 16:43:16 GMT -5
Toch verrassend dat er zoveel negatieve kritiek is... Ik meen me te herinneren dat er bij KV - Lierse zelfs racing fans in onze tribune stonden. Het probleem bij de Lierse hools is dat van alle hools slechts 25% vecht. De rest staat er bij voor piet snot... However, samenwerking of niet, de kakkers gaan er aan!
|
|