|
Post by Nuchtere racinger on Jul 30, 2007 11:16:42 GMT -5
Hier word wel echt promotie gemaakt voor het hooliganisme terwijl op de startpagina een scheitert staat met een middenvinger omhoog en de tekst eronder "this site does not promote hooliganism!". Wat hier duidelijk in dit forum wel word gedaan.
Goe bezig mannen met uw eigen club om zeep te helpen. Maar dan moet het wel eerst begrijpen!!!!!!
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on Jul 31, 2007 13:02:04 GMT -5
But incidents happen....niet waar? ;D
|
|
|
Post by Jim on Aug 6, 2007 9:17:06 GMT -5
Wie kan er mij eens uitleggen waar het met dat zogenaamd "hooliganisme" eigenlijk allemaal om te doen is? Vechten? Waarom richt ge geen "fight club" op? Op die manier bederft ge de pret niet voor de voetbalfans... Hoe kunt ge nog beweren dat ge de clubkleuren verdedigt als je eigen club jullie niet meer moet hebben?
|
|
|
Post by malinas on Aug 8, 2007 15:27:54 GMT -5
Het meest pretentieus aan uw bericht vind ik de afsluiter: de smilie met zonnebril. Nu staan de hooligans wel effe met hun mond vol tanden!
Hooliganisme? Familia komt op voor mekaar. Persoonlijk zou ik mijn hart nooit aan een andere club kunnen geven. De enkele keren dat ik naar andere (grotere) clubs ging kijken, bleek dat zij die vriendschapsband niet hadden. Ze kenden mekaar nauwelijks, en gingen dus ook niet door het vuur voor mekaar. Racing is een ander paar mouwen kameraad.
Bovendien wordt pacifisme overgewaardeerd. Hoe denkt ge dat de Vlaamse arbeiders stemrecht hebben gekregen? Door hun bakkes te houden? Nee godverdomme, door paleizen te bestormen! Net als wij, wanneer dat nodig is voor onze club. Dat noem ik clubkleuren verdedigen.
Ge gaat het nooit ni snappen, want daarvoor moet ge uw ooglappen afzetten. Mogelijk zijt ge ne racinger, en in dat geval zie ik u graag, want dan bent ge toch mijn BROEDER. Mag ik u nochtans verzoeken dit forum niet meer te bezoeken? Als ge maandagmorgen geen stem meer hebt, omdat ge zo hard gesupporterd hebt, dan moogt ge hier nog is uw mening komen geven.
Spelers en bestuur, komen en gaan zonder ons zou de racing al lang ni mie bestaan In tijden van oorlog, waren wij de helden de borst ni breed genoeg om de medailles op te spelden zie naar Braveheart: dezelfde taferelen The Last Samuraï mag met ons mee komen spelen!
|
|
|
Post by Jim on Aug 10, 2007 3:22:25 GMT -5
Pacificisme is overgewaardeerd tot er echt iets ergs zeker. Maar soit.
Ik vind het een probleem dat brave supporters, die gewoon willen genieten van een wedstrijd, klop krijgen. Hoe kan je dat vermijden? Neem als voorbeeld eindronde Lierse-KV. Daar zaten enkele KV-supporters in de foute tribune. Tribune wordt bestormd door schuimbekkende Lierse-supporters en wat doen ze? Ze kloppen een trouwe Lierse-supporter in mekaar. Heel slim allemaal.
|
|
|
Post by TT on Aug 10, 2007 5:49:53 GMT -5
Pacificisme is overgewaardeerd tot er echt iets ergs zeker. Maar soit. Ik vind het een probleem dat brave supporters, die gewoon willen genieten van een wedstrijd, klop krijgen. Hoe kan je dat vermijden? Neem als voorbeeld eindronde Lierse-KV. Daar zaten enkele KV-supporters in de foute tribune. Tribune wordt bestormd door schuimbekkende Lierse-supporters en wat doen ze? Ze kloppen een trouwe Lierse-supporter in mekaar. Heel slim allemaal. Jim, als trouwe lierse-supporter kan u wel meedelen dat er tijdens de wedstrijd Lierse - KV geen enkele Liersesupporter had af te rekenen met geweld van onze harde kern. Bovendien deinze de KV supporters die in de verkeerde tribune zaten er niet voor terug om met onze hooligans op de vuist te gaan!
|
|
|
Post by malinas on Aug 10, 2007 7:05:38 GMT -5
Inderdaad. En die kakkers op de Lierse-tribune hebben doelbewust de combi-regeling omzeild. Ze wisten op voorhand waar ze aan begonnen. Moet ge daarmee compasse hebben? Dat waren wel "the aboriginals" hé, hun harde kern. Dezelfde helden die 's nachts ons ramen komen ingooien.
De spotters (en toogvrienden) van de aboriginals hadden moeten ingrijpen toen ze op ulle tribune gingen zitten. Zo, beste Jim, kon dit vermeden worden.
|
|
|
Post by malinas on Aug 10, 2007 13:05:41 GMT -5
Know your enemy ! www.theoriginals.beDe orginele mannen van de "harde" kern. Met den dikken Bère erbij is het in ieder geval een "zeer brede" kern :-) Misschien kunnen we zelfs een topic beginnen waarin we lachen met hun achterlijke foto's en filmpjes, die TOTAAL NIET aan de onze kunnen tippen? :-) En dit lees je ook op deze site: "Spotters zijn Kakkers" Gazet van Antwerpen Op sportief vlak staan ze al een paar jaar niet meer tegenover mekaar, maar qua stadionverboden lijken aartsrivalen KV en RC Mechelen mekaar 'waard'. Kersvers eersteklasser telt er 20, derdeklasser heeft er 21, zo blijkt bij de start van het nieuwe voetbalseizoen. (en met die 78-jarige vrouw 22. Wie belt het Guinness-boek of Records?) :-) Bij die start mogen in totaal 639 supporters de voetbalstadions tijdelijk niet binnen. R#cing Genk spant de kroon met 38 stadionverboden, maar R#cing met 21 hooligans telt er voor een derdeklasser toch ook aardig wat. Dat is er een meer dan stadsrivaal KV. Volgens sommige bronnen zijn die voor een groot deel overigens nog altijd het gevolg van de laatste 'clash', de laatste derby, tussen beide ploegen. "Bij sommigen is het terecht, bij anderen onterecht", meent Joachim Baeten, voorzitter van supportersclub R#cing Kroeg Radi uit Duffel. "Ik heb weet van een paar supporters die stadionverbod hebben gekregen omdat ze iets hebben geroepen of omdat ze hun middenvinger opstaken. Als je vanavond (vrijdag, red.) naar KV Mechelen-Anderlecht gaat kijken, staan er tienduizend allerlei schunnigheden te roepen. Dan moeten die allemaal stadionverbod krijgen! Maar ja, R#cing wordt altijd benadeeld. Het is algemeen geweten dat de spotters bij ons allemaal 'kakkers' zijn", reageert de man. bron: GvA Mon 06-08-07
|
|
|
Post by TT on Aug 11, 2007 3:27:48 GMT -5
Inderdaad. En die kakkers op de Lierse-tribune hebben doelbewust de combi-regeling omzeild. Ze wisten op voorhand waar ze aan begonnen. Moet ge daarmee compasse hebben? Dat waren wel "the aboriginals" hé, hun harde kern. Dezelfde helden die 's nachts ons ramen komen ingooien. De spotters (en toogvrienden) van de aboriginals hadden moeten ingrijpen toen ze op ulle tribune gingen zitten. Zo, beste Jim, kon dit vermeden worden. Zo simpel is't!
|
|
|
Post by Johny English on Aug 14, 2007 5:42:05 GMT -5
@ malinas.
Namen noemen op een openbaar forum is ook laag, zelfs voor ne racinger.
|
|
|
Post by malinas on Aug 20, 2007 9:37:54 GMT -5
Er worden geen echte namen genoemd, indien dit de betrokkene problemen zou kunnen geven. Overgewicht is geen misdrijf hé. Dus als het een graptje is, mag het wel. En zeker met de kakkers.
|
|
|
Post by kareltje on Oct 8, 2007 12:37:18 GMT -5
haha, ik ben is op "de originals" hun siteje gan kijken, wa lachers seg. nen hoop van die manne was me maanrock een bitje overdreven KV liekes aan't zingen. K voelde mij echt mottig worden en om dus een bitje leve in de brouwerij te krijge zijn wij me 3(!!!) racing doet er nog ientje bij, racing, mokt de supporters blij beginne zinge, haha en die voal kakkers wiste ni waar da ze't hadde en der was er 1ne (!!!) uit ne groep van 20 ofzo die reageerde en ze hebben em dan nog uit onze weg getrokke, ... hunne naam hebbe ze ni gestole
|
|
|
Post by lierse hooligans on Apr 7, 2008 6:39:15 GMT -5
heb al vaak rellen mee gemaakt met pcl en dat is geen lachertje lierse till i die grtz Enkele jare terug ware wij me 30 à 35 lads in jullie stamkroeg ( fangoempel ) niemand van jullie gezien zene ! ! ! 1 f*goempel is niet onze stamkroeg en is deze ook nooit geweest. misschien moet je u maar is beter inlichten waar wij ons meestal bevinden in liercentrum 2 wij altijd andere ploegen nodig? jullie hadden genk bij in lier 3 het was die dag lyra-racing mechelen, daar hebben wij weinig of niets mee te maken. en wij stellen niets voor? je volgt de scene niet denk ik... remember: genk op afgelegen parking, anderlecht aan station, standard in liercentrum, beerschot aan stadion, kv in liercentrum, lokeren uit, stvv uit, kortrijk uit, ...
|
|
|
Post by lierse hooligans on Apr 7, 2008 6:46:06 GMT -5
ps: succes zondag. X X X
|
|
|
Post by Yin Yang on Apr 7, 2008 15:46:40 GMT -5
Enkele jare terug ware wij me 30 à 35 lads in jullie stamkroeg ( fangoempel ) niemand van jullie gezien zene ! ! ! 1 f*goempel is niet onze stamkroeg en is deze ook nooit geweest. misschien moet je u maar is beter inlichten waar wij ons meestal bevinden in liercentrum 2 wij altijd andere ploegen nodig? jullie hadden genk bij in lier 3 het was die dag lyra-racing mechelen, daar hebben wij weinig of niets mee te maken. en wij stellen niets voor? je volgt de scene niet denk ik... remember: genk op afgelegen parking, anderlecht aan station, standard in liercentrum, beerschot aan stadion, kv in liercentrum, lokeren uit, stvv uit, kortrijk uit, ... In liercentrum tege Kv da ware wel Racing lads da uitgepakt hebbe zene ! ! !
|
|