|
Post by Bink on Apr 6, 2007 2:07:51 GMT -5
Allemaal van harte welkom de 14de!!! Brengt nog maar is goe wa volk mee want zo zijn er weinig ploegen in 3de (Turnhout, G**l en de Racing) Deze ploegen hebben geschiedenis, Racing natuurlijk de rijkste! 1 Ploeg van 't Stad: De Racing, moest ik in Mechelen wonen zou ik een racinger zijn! Fantastische club!!!
|
|
|
Post by Bink on Apr 15, 2007 7:04:51 GMT -5
Plezant matchke me veel sfeer, verdiende winnaar al bij al!
Veel succes nog de rest van het seizoen!!!
|
|
beire
New Member
|
Post by beire on Apr 16, 2007 0:20:27 GMT -5
3 aanhoudingen na Turnhout - RC Mechelen
De politie van Turnhout heeft zaterdagavond 3 supporters van Turnhout administratief aangehouden omdat ze dreigden amok te maken na de wedstrijd Turnhout - RC Mechelen.
De ordediensten en de club Turnhout lieten zaterdagavond niets aan het toeval over om de orde rond het het sportstadion in het Stadspark in Turnhout te handhaven. De politie heeft nagenoeg niet moeten optreden. "De uitgangen waren goed afgescheiden", zegt voorzitter Horsten " ER WAREN OP DE PARKING WAT SUPPORTERS VAN RC MECHELEN AAN HET NAPRATEN. DAAR IS EEN GROEP TURNHOUT-SUPPORTERS NAARTOE GEGAAN. De politie heeft 3 van hen adminstratief moeten aanhouden." Er werden nog 4 pv's opgesteld tegen supporters die zich provocerend gedroegen. We hopen dat de politie een positief advies kan geven zodat de wedstrijd tegen Geel toch kan plaatsvinden op 6 mei" aldus Horsten. Donderdag volgt een overlegsvergadering tussen politie, de club en het stadsbestuur. Vrijdag deelt het stadsbestuur de beslissing mee.
bericht uit HLN
|
|
|
Post by Bink on Apr 17, 2007 9:47:46 GMT -5
Kvond eigelijk wa tegevallen, had meer racingsupporters verwacht! Wij waren in ieder geval me meer volk op Racing!
Sportieve groeten: Nen Bink
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on Apr 19, 2007 3:53:46 GMT -5
De mietjes van turnhout kwamen er weer ni uit zeker! Zoals gewoonlijk
|
|
|
Post by Bink on Jun 4, 2007 16:21:36 GMT -5
Spijtig, volgend seizoen zulle we elkaar nie zien! Veel succes toegewenst en da we dan same de promotie kunnen afdwingen!
|
|