linke
New Member
|
Post by linke on Nov 30, 2006 7:13:21 GMT -5
Wie wil en kan iets organiseren ? op een rustige manier natuurlijk ! en het liefst met zoveel mogelijk volk ook.Volgens mij is de beste manier een petitie oprichten zonder geweld .Ik hou ook wel van iets meer maar dat is de verkeerde manier van reageren.Wij zijn één dikke familie, één groep en nu moeten wij dat ook maar eens laten zien naar de buitenwereld.I.p.v met geweld en wie weet komt er op deze manier meer interesse van een wereld met meer geld en macht .Racing is uniek maar het is wel aan het sterven ! niet door de gewone supporter ,want die gaat wekelijks wel voor de 100 procent .Dit is een oproep aan de bv's , notarissen,dokters,zelfstandigen,advocaten, organisators,kortom iemand met gezond verstand !als die pers.een bundeltje kan overhandigen aan de voorzitter met als doel de echte gevoelens van de racing supporter te vertalen naar het dagelijks beleid .Dan bestaat de kans dat wij gehoord worden.Lukt dat niet ja, dan is het van geen woorden maar .........
|
|
|
Post by malinas on Nov 30, 2006 14:33:13 GMT -5
Respect voor jouw constructieve bijdrage. Ik twijfel er niet aan dat iedereen deze zal steunen. Nochtans zou het in de jaren 80 niet waar geweest zijn: dan waren er al lang blauwe ogen gevallen. Maar je hebt gelijk: we hebben al genoeg mannen die ni meer binnen mogen. Kalm kan ook. Ik wil gerust deelnemen aan jouw actie, maar het is iets te braaf voor mij. Daarom ben ik voorstander van een actie tijdens de training. Niet aggressief, maar met de tranen in de ogen. ps: vorig jaar was er maar 7 man tijdens de onderbreking van de training. Respect ! Ik moet ni veel zeggen want ik kon er ni zijn.... Maar als we nu de training wél onderbreken, moet het natuurlijk wel met minstens 30 man zijn. 200 is ook goed, maar anders maken we geen indruk ! Tip van de dag (die de meesten al wel zullen kennen): www.youtube.comen dan bij "search" vul je "derby mechelen" in.
|
|