|
Post by scarface on Nov 27, 2006 4:01:09 GMT -5
Als er nu niets gebeurd met diene paljas zal er ni veel volk meer komen zien.
|
|
|
Post by Mr Green on Nov 27, 2006 7:05:15 GMT -5
We moeten dringend actie gaan ondernemen!! Ze blijven met onze voeten spelen en hoe reageren wij?? Tot nu toe nog niet, niet verwonderlijk dat die gasten denken dat ze met ons voeten kunnen blijven spelen. Alleen Andrews buiten volstaat niet, het is elk seizoen hetzelfde liedje en het beterd niet!!!! een volledige herstructering van ons bestuur is nodig!! Anders spelen we volgend seizoen nog voor 100 man in vierde! Ze maken onze club kapot!
|
|
|
Post by racing till i die on Nov 27, 2006 20:19:48 GMT -5
Het word idd dringend tijd om tot actie over te gaan!!!Wat in den haag gebeurd kan hier ook gebeuren!!!Denk eraan we hebben allemaal groen bloed er is ni veel nodig om de boel te laten ontploffen!!! Het bestuur weze gewaarschuwd!!! Wij zullen onze club niet zonder slag of stoot laten kapotmaken!!!!!
|
|
|
Post by malinas on Nov 30, 2006 14:44:41 GMT -5
Inderdaad, Den Haag toestanden zijn nodig. Maar ligt het aan Andrews ? We hebben al 77 trainers gehad, en telkens liep het mis ! Wedstrijdvraag: aan wie ligt het dan wel ?
|
|
|
Post by malinas on Nov 30, 2006 14:57:47 GMT -5
Eén ding wil ik toch nog kwijt: meestal doen "ze" alsof we de club schade toe brengen. Maar zonder ons was er helemaal geen racing meer. Racing is dus van ons, en niet van toevallige passanten zoals trainers, bestuursleden of spelers. Ik vind het dus helemaal ni crapuleus dat wij actie zouden voeren. Ook al zou het misschien niet veel opbrengen: het is onze plicht, net als bij de Volkswagen-arbeiders in Vorst. Dat heeft HELEMAAL NIKS met hooliganisme te maken, dat is clubliefde. Eén voor allen, allen voor één !
|
|
|
Post by akabaka on Dec 4, 2006 14:30:14 GMT -5
Ik vind dat er dringend iets moet gebeuren. Als we zoo verderdoen zitten we binnen 5 maanden in 4 de klasse en dan komt er zeker geen kat meer kijken. Ik vind dat het nu al gene vette is vroeger werd er veel meer anbiance gemaakt. Ik heb 1 ne kakkervriend en die lacht mij elke week uit over et resultaat en dan zeker over de sfeer(die er niet is) RACING moet terug een HEL worden DE HEL VAN MECHELEN NOORD. En dan terug naar 2 de klasse waar we zeker en vast thuis horen. Nog veel succes alle racingers en het bestuur want we gaan nog ZEER moeilijke tijden tegemoet.
|
|
|
Post by scarface on Dec 7, 2006 6:47:51 GMT -5
Ligt die worst nu nog altijd niet buiten? Andere trainers hebben veel vlugger hun c4 gekregen. Op de site van de racing nog wa slijmen bij de supporters. Is dat die "man from the streets". Paljaske
|
|
|
Post by akabaka on Dec 7, 2006 13:41:12 GMT -5
zen spelers kussen kan dem ma das ook et enig vo wa zit de graef nooit in de selectie? geeft em zenne C4 is rap en pakt daneindelijk is nen deftige coach type carach of zoiet geef hem dees ploeg en we draie mee in de subtop
|
|
|
Post by Yin Yang on Dec 7, 2006 13:49:17 GMT -5
Het is mss maar een gerucht : Naar verluidt wou Joel zaterdag z'n ontslag hebben willen indienen. Reden: Guess what... In alle geval, het zou gisterenavond crisisvergadering zijn geweest op RC. Wat daar gezegd en beslist is, ik heb er het raden naar maar ik vermoed dat men zal het wel uit zijne kop hebben gepraat. Dus de balans na een 11 op 39: de trainer dreigde met ontslag, de voorzitter dreigde met ontslag maar alles blijft gezellig bij het oude en we boeren rustig verder.
Wat zeker geen gerucht is: Een sponsor die is buitengewerkt door de Antwerpse vrienden boven is zwaar ontgoocheld. Een sponsor (Racingfan) die al jaren geld gaf maar die men ook liever kwijt dan rijk is.
Maar voor de rest gaat het heel goed met onze Racing!
|
|
|
Post by scarface on Dec 8, 2006 3:17:02 GMT -5
|
|
|
Post by oudkrispijn on Dec 8, 2006 18:59:22 GMT -5
jah ik vindt dat racing veel beter moet staan in de competitie ik vindt dat de trainner en de spelers en bestuur eindelijk wakker geschud moet word kijk ik ben fcdordrecht supporter wij hebben ook hele slechte jaren gehad het gaat nu een stukje beter maar niet zo als het moet gaan maar we maken voor uitgang
|
|