|
Post by mnh1904 on Nov 8, 2006 9:35:10 GMT -5
reactie ivm met artikel in de nieuwspagina
wat bezielt die man toch, mogen supporters hun mening niet meer uiten tijdens de wedstrijd ofwa??? diomi start al negen matchen in de basis en wat heeft dat opgebracht, niks!!! nog gene enkele pot gemaakt!! als diene bouch in komt, is er tenminste iets, tis ook niet veel, matoch!!! andrews, als ge niet met kritiek omkunt, kunt ge msch beter ontslag nemen en me pensioen gaan!! echt triestig man, das voor mij niet englisch zenne!!!
|
|
slick
New Member
|
Post by slick on Nov 8, 2006 10:24:15 GMT -5
ja,zeer zwak van andrews,trainer en spelers moeten met kritiek omkunnen,ze worden der dan ook voor betaald om te presteren uit deze ploeg moet je als trainer veel meer kunnen halen,iedereen ziet het,ma dien engelse zot is te koppig om zen fouten toe te geven,dan is het niet meer dan normaal dat u supps gefrustreerd raken!!! COLLIN SHAME ON YOU!!!!!
|
|
|
Post by greenfristi on Nov 8, 2006 11:07:28 GMT -5
collin BUITEN
|
|
|
Post by kayaman on Nov 8, 2006 12:40:03 GMT -5
Rot op en kom nooit meer trug...Andrews buite!!
|
|
tizze
New Member
|
Post by tizze on Nov 9, 2006 15:21:35 GMT -5
jongens jongens jongens toch........ ik ben het er 100% en meer zelfs mee eens dat de trainer dit niet op zo'n manier had mogen aanpakken. door zo te doen heeft hij de woede van vele racingsupporters over zich gekregen, en terecht!!!!!! maar om nu al direct beginnen te reageren met "Andrews buiten" vind ik nu ook ni echt nodig. Iedereen maakt fouten en iedereen verdient ook een tweede kans. Mss herpakt hij zichzelf wel!! iedereen weet ook wel da iemand den ene dag kan kan uitgescholden voor rotte vis en da hij de volgende week als held kan ontvangen worden bij de supporters. dus.... laat ons nog even afwachten en we zullen dan wel zien...
|
|
|
Post by Mr Green on Nov 11, 2006 10:47:46 GMT -5
tis niet dat hij van plan is zijn houding te veranderen blijkbaar, na de reactie van Peeters na zijn goal vorige week is hij ook naar de B-kern verwezen!!
Diomi start weer in de basis en van de graef nog steeds geen spoor, wij hebben dit seizoen een aantal goede transfers gedaan, en kunnen spreken over een sterke ploeg, maar op deze manier zal er binnekort niet veel motivatie meer overschieten.
Mr Andrews maakt onze ploeg kapot! En wordt daarbij gesteund door andere individuen binnen onze club die eveneens niet het beste met onze club voorhebben!!
|
|
|
Post by kayaman on Nov 12, 2006 11:03:13 GMT -5
Vo mij ist genoeg gewest?!We moete opzoek na nen andere trainer?!Andrews moet vertrekke en de geys neemt tijdelijk de leiding?!Ze moete opzoek na ene als de waarde van nen Crayhe(derby winst remember)!!Dan pas zal de linkerkolom terug inzicht zen!!Andrews buite...!!
|
|