|
Post by anderen bink on Nov 18, 2006 5:56:07 GMT -5
diejen ene hier is ne zevereer, denkt mer nie da we allemaal zo zen! Hopelijk plezant matchke dezen avond me veel sfeer!
Turnhout, stadje vaaan men hert!!! ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by KVTr on Nov 19, 2006 17:47:08 GMT -5
toch knap da gullie nog zoveel supp hebt! Ksnap het nie goe ze want het spelniveau is slecht! Dus alle respect van mij! Alleen de police was wa overdreve zaterdag!
|
|
|
Post by greenfristi on Nov 20, 2006 17:11:15 GMT -5
toch triestig da gelle, turnhout, naar het schijnt met zo een zware aanhang, met minder volk was dan toen da londerzeel bijons op bezoek kwam. waren de pampers uitverkocht in ulle dorpswinkelke.
|
|
|
Post by Bink on Nov 21, 2006 4:13:08 GMT -5
Da is omda ullie smerige flikke os vorig jaar wa stadionverboden hebbe aangesmeerd! Grote smeerlapkes de police van Mechelen! Niemand in Turnhout wil natuurlijk de match van't jaar misse (16 december) Dus houde we os maar gedeist tege zo'n "ploegskes" as de Racing!
|
|
|
Post by Mr Green on Nov 21, 2006 7:55:19 GMT -5
SV's? waarom dan wel, als ik mij goed herinner zijn jullie na de match toch gewoon braaf op de bus gestapt...
|
|
|
Post by bink on Nov 21, 2006 8:38:13 GMT -5
Naar mijn mening ook daarmee da'k nie snap da ze een stadionverbod hebbe gekrege die manne? Ze hebbe wa uitgedaagt en wa in de hekken gehange, nie de moeite voor een stadionverbod!
|
|