|
Post by Bink on Oct 25, 2006 9:07:04 GMT -5
houd ullie maar klaar voor onze komst in november want dan word het: lopen in je eigen stad!!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Mr Green on Oct 25, 2006 9:09:21 GMT -5
grapjas
|
|
|
Post by Mr Green on Oct 25, 2006 9:10:49 GMT -5
BTW MODERATOR deze topic kan je best effe verwijderen...
|
|
|
Post by kayaman on Oct 25, 2006 9:34:53 GMT -5
Turnhout ga ter aan!!Een bende losers ja!!Wij houden ons altijd klaar ma ge komt er nooit uit??Broekschijters zede gulle!?just ne peutertuin?!A..a..amateurs..
|
|
|
Post by bink on Oct 26, 2006 10:18:39 GMT -5
wacht maar tot we kome! Dan zulde nog wels zien wie broekschijters zijn!
|
|
|
Post by malinas on Oct 26, 2006 12:44:24 GMT -5
tsjonge, jonge. De 14-jarigen zijn weer aan het internetten terwijl mama even ni kijkt. Ik ben nu zelf wel eerder een fooligan dan een hooligan, maar ik durf wedden dat dit manneke nog nooit een gevecht van dichtbij heeft gezien. Trouwens, als ge wilt vechten, dan verkondig je dat niet op een forum.
Weten jullie nog dat er op het vorige forum een oproep stond van een Beerschot-fan om contact met hem op te nemen in verband met de match tegen de kakkers? Ne kameraad van mij heeft zijn gegevens gechecked en hij stond ook op een dating-site. Beroep: politieman.
Ze weten in de Merodestraat goed genoeg van deze site. Ondanks hun amateuristische Amerikaanse pogingen om te infiltreren: uiteindelijk doen wij niemand kwaad (die ons geen kwaad wil doen). Ik vind dus ook ni dat deze topic moet verwijderd worden. Aan onze vrienden in de Merodestraat: GEEN PANIEK, de minderjarigen van Turnhout doen gewoon een beetje stoer. De échte harde kern van Turnhout wet goed genoeg dat ze een kwartier vóór het einde van de wedstrijd in Mechelen best in hun auto stappen.
Weet je mama wel dat je naar Mechelen-Noord komt?
|
|
|
Post by malinas on Oct 26, 2006 13:24:20 GMT -5
En het is "wordt", niet "word". Een dt-fout is bij mij - 5. En je had
|
|
|
Post by malinas on Oct 26, 2006 13:25:14 GMT -5
al nul.
|
|
|
Post by bink on Oct 29, 2006 15:12:15 GMT -5
sorry voor de uitspraken van mijn stadsgenoot! Wees er maar zeker van da we nie allemaal zo zijn! Hopelijk plezant matchke binnekort!
|
|
|
Post by kakker on Oct 31, 2006 20:05:44 GMT -5
Als Turnhout iets wil proberen op Racing zullen ze zwaar slaag krijgen. Neem het nu maar aan van een kakker....Racing is in eigen huis niet te pakken....zeker niet door wa prutsers zoals turnhout.
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on Nov 1, 2006 10:38:05 GMT -5
Iedereen is bang van Mechelen-Noord!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by scarface on Nov 2, 2006 7:09:15 GMT -5
Awel stoere mannen van turnhout hadden wij vorig jaar niet afgesproken op de parking van de gamma, ik heb niemand gezien dus stopt al maar met jullie groot bakkes!!! Bende losers!!! Trouwens der zit daar ne zekere didier met veel praat die heeft nog iets te goed. We zullen hem wel vinden!!!
|
|
|
Post by malinas on Nov 3, 2006 13:17:31 GMT -5
De stoerste Turnhout-actie ooit is volgens mij al meer dan 10 jaar oud. We waren away met de trein en toen we uitstapten smeten ze met stenen vanachter een haag. Dat was durven! Nochtans wel leuk dat ze er zijn, de 'mannen' van Turnhout. What else are you going to do on a saturdaynight? Ik ben dan ook een groot voorstander van terug met de trein te gaan. Was altijd lachen, ook onderweg !
|
|
tizze
New Member
|
Post by tizze on Nov 5, 2006 14:44:27 GMT -5
Turnhout? wa's da??? is da ni waar ze dat voetbalstadion hebben waar meer camera's aanwezig zijn dan thuissupporters?
|
|
ameel
New Member
|
Post by ameel on Nov 18, 2006 4:26:24 GMT -5
turnhout where are you
|
|