|
Post by beerschot lad on Nov 26, 2008 11:56:47 GMT -5
Da kan ek mij wel voorstellen,mor tis ulle gegund. Heb wel sympathie vr de Racing....... Racing mokt er nog 1tje bij...... Just jammer van al die cinema onderéén want er is potentieel das zeker.
Just dieje Y-Y verstanek ni goe,die krijgt op zijnen tutter in de great old,van die gasten uit te kempen daar en dan loopt em precies nog zo hoog op met die van den aantwerp......? BIZAR
|
|
|
Post by yin yang on Nov 26, 2008 13:27:27 GMT -5
Da kan ek mij wel voorstellen,mor tis ulle gegund. Heb wel sympathie vr de Racing....... Racing mokt er nog 1tje bij...... Just jammer van al die cinema onderéén want er is potentieel das zeker. Just dieje Y-Y verstanek ni goe,die krijgt op zijnen tutter in de great old,van die gasten uit te kempen daar en dan loopt em precies nog zo hoog op met die van den aantwerp......? BIZAR Euh ... tis ni omda die gaste v/d Kempe uitpakke da de rest van RAFC de schuld moete krijge hè , ik kom al van 88 in Deurne Noord en heb NOOIT probleme gehad tot vorig jaar ( me die v/d Kempe ) , mag ni gebeure ma ...
|
|
|
Post by Beerschot mayhem on Nov 28, 2008 9:23:25 GMT -5
Gelijk dage wilt,ma op u gezicht kloppen of u ni helpen of doen alsof ze het ni/just te laat gezien hebben is voor mij hetzelfde.Nadien dan bellen is gemakkelijk vind ik. Succes vant weekend
Gasten vd Racing klapt da tussen pot en pint es uit;spreekt nog es iet af;al ist mor voor 1 of ander dorp overtenemen int weekend. Turnhout bijvoorbeeld . En da komt wel cava
|
|