|
Post by gremme on Oct 18, 2008 11:09:12 GMT -5
als gij mij kunt zeggen wat er goed is aan sv ik luister he
|
|
|
Post by yin yang on Oct 18, 2008 14:28:14 GMT -5
als gij mij kunt zeggen wat er goed is aan sv ik luister he Euh ... waar zeg ik da SV goe is ? kwilde alleen ma zegge da het gespeelt mag worde wa da'n ook , ik mag ni er zowiezo ni z'n
|
|
|
Post by gremme on Oct 19, 2008 10:23:29 GMT -5
schop schop schop schop ze neer, schop den beershot neer schop schop schop schop ze neer ,racing die wil meer
|
|
|
Post by malinwa on Nov 13, 2008 4:48:47 GMT -5
schop schop schop schop ze neer, schop den beershot neer schop schop schop schop ze neer ,racing die wil meer proficiat gasten met jullie overwinning...vooraan hebben jullie toch aardig wat kwaliteit lopen. En nu hopen op den derby he;-) Ook respect voor de 1000 meegereisde fans...
|
|
|
Post by beerschot mayhem on Nov 15, 2008 7:23:15 GMT -5
Wat er dinsdag door Racing vertoond is,daar zullen we maar ni over beginnen zeker. Respect vr de sfeer bij matchen vd racing,altijd aan den agressieve kant,die supporters. Mechelen noord hooligans..... die zijn er ni meer!!! een klucht, da was het.
|
|
|
Post by yin yang on Nov 16, 2008 8:37:06 GMT -5
Wat er dinsdag door Racing vertoond is,daar zullen we maar ni over beginnen zeker. Respect vr de sfeer bij matchen vd racing,altijd aan den agressieve kant,die supporters. Mechelen noord hooligans..... die zijn er ni meer!!! een klucht, da was het. MN"H" is idd serieus afgegaan dinsdagavond , ma Euh ... we zulle ma ni beginne over jullie afspraakjes me RAFC zekers , dus ...
|
|
|
Post by beerschot mayhem on Nov 17, 2008 11:26:38 GMT -5
Das een probleem van aantallen,wij kunnen met hen nix meer regeln,ze zijn gemakkelijk met et dubbele.Wat jullie presteren,da slaat alles da.Wij waren met goeie 50'er,waarvan max 10 jongeren.Iedereen was er gewoon,die er moest zijn.Jullie hadden zoiezo rammel gad,jullie met hoeveel.....met nog geen 10. Is da zo erg ofwa??? wa boksen krijgen??? Ged toch dieje kick nog es gehad,al die f**king hormonen die ons lijf rondrazen,daar doejet toch voor! Das een kwestie van in a broek te schijten!! Op aalst ging et wel toch..... Doekt dieje site hier gewoon op makker
|
|
|
Post by RCM1904 on Nov 18, 2008 7:37:54 GMT -5
Das een probleem van aantallen,wij kunnen met hen nix meer regeln,ze zijn gemakkelijk met et dubbele.Wat jullie presteren,da slaat alles da.Wij waren met goeie 50'er,waarvan max 10 jongeren.Iedereen was er gewoon,die er moest zijn.Jullie hadden zoiezo rammel gad,jullie met hoeveel.....met nog geen 10. Is da zo erg ofwa??? wa boksen krijgen??? Ged toch dieje kick nog es gehad,al die f**king hormonen die ons lijf rondrazen,daar doejet toch voor! Das een kwestie van in a broek te schijten!! Op aalst ging et wel toch..... Doekt dieje site hier gewoon op makker Awel dat is dan ook een probleem van aantallen, nog nooit meegemaakt ofzo dat je op een dag wanneer het geen wedstrijd is niet heel je groep bijeen krijgt? Kan begrijpen dat je teleurgesteld ben, maar wat begrip voor de situatie zou niet misstaan, ben benieuwd of dat jullie indien er geen feestje was, ook die groep zouden samen gekregen hebben.
|
|
|
Post by beerschot mayhem on Nov 18, 2008 8:31:48 GMT -5
Tuurlijk wel,maar nooit ofte nimmer alst tegen Racing is, zo krijgen we 1 kans per 10 jaar . Hiervoor zou kik zelf mijn ontslag indienen als da moet of mijn madam laten zitten. Dees laat ge zomaar ni passeren vind ik. En geloof me,dieje 50'er had er altijd geweest. Zie ma dage rap in tweede zit,dan krijg we misschien snel een nieuwe kans. grtz
|
|
|
Post by Casual on Nov 20, 2008 4:44:26 GMT -5
Mayhem , bezie het zo ! racing is zwaar afgegaan en zullen hun wonden zeker likken .Nu kunnen wij terug een nieuwe start maken met een 10 tal jongens die nu hebben gezien hoe het zeker niet moest .Spijtig voor onze groep is er een klepper overgestapt naar jullie knappe groep .Ik heb altijd twijfels gehad bij deze gast , maar heb mijn mening moeten herzien bij deze jongen ! hij doet dingen die er niet al teveel durven ! Ying Yang weet dit zeker en de jongen die op een koude dinsdagavond zijn verontschuldiging kwam aanbieden vond niemand om mee tekomen en zonder natedenken is hij er mee afgekomen ! awel respect voor die gast .Ik denk ook dat deze simpele zoals ze bij ons hier zeggen mee naar Marseille is geweest en lekker gefeest heeft met jullie ? Dus Mayhem soigneer die klepper ! grtz
|
|
|
Post by beerschot mayhem on Nov 20, 2008 7:03:24 GMT -5
Da gaan we zeker doen,bij ons geniet hij het grootste respect en niet alleen voor wat hij staat maar ook voor zen situatie thuis. Of die echt overgestapt is laat ik int midden, maar alsek weet dat er meer dan eens achter zen rug gelachen werd met zen dochtertje;wel met zulke gasten zou ik ook ni meer door 1 deur kunnen en al zeker ni op pad gaan voor ons 'hobby' . Wat hij gepresteerd heeft in Marseille daar zouden er e pak uit café t stadion bij jullie ni eens aan beginnen,laat staan afmaken. Dinsdag heeft hij gewoon goe willen doen,had die gast alleen gekomen had hij toch e paar tikken gehad denk ik,want iedereen stond super strak en t' potje was serieus aant overkoken. Ik denk dat er bij jullie e probleem is van vriendschap en respect voor elkaar,altij achter mekaars rug bezig,.....bij ons niet.Da maakt het verschil tussen 8man of 50'er bijeen krijgen!!!!! greetz
|
|
|
Post by mnh 004 on Nov 25, 2008 6:38:21 GMT -5
[Ying yang waar haal de gij het recht om te zeggen dat de MNH afgedaan hebben omdat we voor 1 maal er eens geen groep bijeen hadden. Gij zijt nog eens ni mee geweest naar turnhout omdat ge in u broek scheet. Eerst de grote jan uithangen met afspraakjes te maken en dan ni mee gaan omdat je daar wel je redenen voor had. Ge bent nen dwaas mateke. Ga een beetje stoer doen op de site van den antwerp. Paljas
|
|
|
Post by yin yang on Nov 25, 2008 14:02:38 GMT -5
[Ying yang waar haal de gij het recht om te zeggen dat de MNH afgedaan hebben omdat we voor 1 maal er eens geen groep bijeen hadden. Gij zijt nog eens ni mee geweest naar turnhout omdat ge in u broek scheet. Eerst de grote jan uithangen met afspraakjes te maken en dan ni mee gaan omdat je daar wel je redenen voor had. Ge bent nen dwaas mateke. Ga een beetje stoer doen op de site van den antwerp. Paljas Haha hahahaaa , Leer eerst leze EZEL , waar zeg ik da MN"H" afgedaan heeft ? Als je ooit mee maakt wa ik ooit heb meegemaakt op de voetbal mag je een grote bek opzette , nu ni zene Mietje ! ! !
|
|
|
Post by yin yang on Nov 25, 2008 19:06:19 GMT -5
@ casual : Ik weet da heel goe , op hem kan je 100% rekenen , spreek uit ervaring @mayhem : Als ik zulke dinge hoor ivb z'n Familie ga ik door het lint , hij zal ALTIJD 100% op mij kunne rekenen ! ! En wa Vriendschap/respect betreft : da's al lang zoek zene , tis niet meer zoals vroeger ! ! !
|
|
|
Post by Simpele on Nov 26, 2008 3:59:55 GMT -5
Awel jongens Ying Yang heeft hier eens niets mee te maken ! wat Turnhout betreft da is toch al lang voorbij , de reden was heel simpel als je in de steek bent gelaten door uw kameraden als je zwaar aan het knokken bent . Sorry ,dan zou ik ook mijn bedenkingen hebben om ergens naar toe te gaan met terug diezelfde klik dat mij al eens laten vallen had .(toen in de Great old café van Antwerpen )Ginds was heel heftig en laf gevochten er waren enkele gasten die gewoon in hun broek deden van ons en dat had ik niet verwacht van hun ! ik en ying yang werden toen zwaar aangevallen .Die jongens die daar in hun broek deden mogen daar eens gerust voor uit komen hoor dat is geen schande .Ik laat niemand vallen ook al weet ik dat we klappen gaan krijgen ! waarom ook ?dat is het risico en ik zal je eens wat vertellen dat geeft een kick van jewelste ;D !wat er nu bij ons aan het gebeuren is dat kan gewoon niet meer ! we moeten iederéén steunen en helpen en zeker leren vergeten en vergeven .Spreek met respect over iederéén en help iederéén die wat hulp kan gebruiken !zo kan er terug iets groeien zoals een groepsgevoel bv. Mayhem merci voor de knappe woorden en respect voor Beerschot ! toch hebben wij daar een leuke avond gehad hoor 1- 4 wie had dat mogen denken .
|
|