|
Post by EAFAN on May 18, 2008 12:32:12 GMT -5
racing alles is voorbij!!! farse bek op de tribunes ma as et er op aan komt bleite bij mama
|
|
|
Post by kfrcm on May 18, 2008 13:02:38 GMT -5
racing alles is voorbij!!! farse bek op de tribunes ma as et er op aan komt bleite bij mama manmanman gij zij wel de plezantste van aalst zeker
|
|
|
Post by Greenstreet on May 18, 2008 15:29:13 GMT -5
Nooit t vel verkopen voor .... Ge zet er nog ni hé rot ajuine!!
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on May 18, 2008 20:18:06 GMT -5
Ma manne toch...laat die bende blijters toch doen! Wij weten toch wel beter zeker,wij zijn er onverdiend uitgegaan. Racing was heel de match de betere ploeg en penalty's is nu eenmaal een loterij...gewoon een spijtige zaak! En Aalst is waarschijnlijk gelukkig dat we nimeer komen,want anders was het weer lopen in hun eigen stad!! Ze kunnen zich beter gewoon me carnaval bezighouden ipv. me hooliganisme want daar zijn gewoon een dikke maat te klein voor!
''soep van ajoinen''
Come On MNH...
|
|
|
Post by Green Army on May 22, 2008 16:07:18 GMT -5
LOL @ die losers van Aalst met hun grote bek hier. Wij hebben in 210 minuten zelfs geen goal binnengekregen tegen Visé ;D 1-2 verliezen en daarna een bus met 20 Viséfans aangevallen, heel dapper! Wankers, 20 man durft ge wel aanvallen he, maar tegen ons...
WE OWN YOU
|
|
|
Post by EAalstFan on May 23, 2008 10:22:24 GMT -5
ooooh wat zijn die boeren stil!!!!!! als de finale tegen turnhout zou zijn, kom maar af we zullen op jullie wachten bende "hooligans" ;D Zet jullie dan maar bij de mislukte plopfans dat het enigzins vocaal zal opgaan RCM tot de volgende, bende losers eendracht4ever... grote bek op het net!
|
|
|
Post by lala on May 23, 2008 11:26:05 GMT -5
LOL @ die losers van Aalst met hun grote bek hier. Wij hebben in 210 minuten zelfs geen goal binnengekregen tegen Visé ;D 1-2 verliezen en daarna een bus met 20 Viséfans aangevallen, heel dapper! Wankers, 20 man durft ge wel aanvallen he, maar tegen ons... WE OWN YOU is er dan nen bus aangevallen?
|
|
|
Post by gremme on May 23, 2008 15:24:01 GMT -5
he EAalstFan zullen we volgend jaar nog eens lachen in de wc wangker
|
|
|
Post by EAalstFan on May 23, 2008 18:22:35 GMT -5
he EAalstFan zullen we volgend jaar nog eens lachen in de wc wangker FY kheb het ni tegen u maar tegen diene eendracht4ever dingen. Als hy erbij was dienen dag zou hy da allemaal ni zeggen! maw grote bek...
|
|
beire
New Member
|
Post by beire on May 26, 2008 12:15:48 GMT -5
Tiens tiens, wat las ik. Wezet gewonnen tegen Aalst, dus dat betekent volgend seizoen mss terug naar Aalst :-). Weer een feestje bouwen e gasten...
|
|
|
Post by lala on May 26, 2008 15:52:43 GMT -5
Tiens tiens, wat las ik. Wezet gewonnen tegen Aalst, dus dat betekent volgend seizoen mss terug naar Aalst :-). Weer een feestje bouwen e gasten... hier hoopten we allemaal op
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on May 27, 2008 9:14:42 GMT -5
Hihi,die zullen ze wel ni in onze reeks steken volgend seizoen. Maar ja,dromen mag toch hé!
|
|
|
Post by eac012 on May 27, 2008 14:35:55 GMT -5
idd..dromen mag maar onze groep zal aanzienlijk kleiner zijn als er nog een groep is tenminste na zondag..pfff
|
|
|
Post by atsjoe on May 27, 2008 15:41:50 GMT -5
idd..dromen mag maar onze groep zal aanzienlijk kleiner zijn als er nog een groep is tenminste na zondag..pfff alsge beetje slim zyn laat ge zondag uwe kop daar ni zien
|
|
|
Post by M on May 28, 2008 3:07:10 GMT -5
Hier is ondertussen al veel zever geweest! mijn bescheiden mening: racing topgroep, de 20 man van aalst die bleef staan respect! onder die 20 waren er 2 van brugge! rest bleef rustig binnen int café! tegen wezet was het er ook eens los over! met in begin ongeveer gelijke aantallen! tof op het moment zelf! minder tof zullen de gevolgen zijn! voor de rest! nie teveel aandacht voor de zeveraars, want zo zijn er overal! diegene die erbij waren weten wat er gebeurd is en weten dat een deel van aalst er toch voor ging! ik vin dat dit ook wat respect verdient! ciao
|
|