|
Post by 19casual19 on Apr 14, 2008 15:10:39 GMT -5
Eerst en vooral moeten we toegeven da Rc m beter was op voetbal gebied , jammer van het resultaat voor ons
Wa er buiten is gebeurd , spijtig da de afgesproken details niet worden nageleefd door ....
en nog een details ik was bij de 3 rellen aawezig witte pull met Kap ,, Remember ? , Dat jullie ons cafe aanvallen Versta ik niet wa jullie eraan hebben ma kom
Niet vergeten dat jullie al 15 jaar bezig zijn
....
REspect langs beide kanten
|
|
Eendracht Aalst Casuals
Guest
|
Post by Eendracht Aalst Casuals on Apr 14, 2008 15:35:20 GMT -5
Eerst en vooral zou ik MNH proficiat willen wensen, want het mag gezegd worden, het was de mooiste groep die ik hier gezien heb sinds we gezakt zijn naar 3de klasse. Dat julie voor ons een klasse te sterk waren hoeft niet gezegd te worden.
Ons geluk is geweest dat julie ons direct beginnen bekogelen zijn met stenen en fleskes, want anders waren julie los in onze groep (cafe) gelopen en dan zou het voor ons wel eens heel wat slechter kunnen uitgedraaid zijn. ( Ik vraag me persoonlijk af wrm julie dit deden, een groep zoals julie heeft dit toch echt niet nodig...)
En langs de andere kant mag toch ook gezegd worden dat wij met een heel jonge groep, en zonder bijna ervaring, toch wouden afspreken met julie. Wat er van weinig andere ploegen gezegd kan worden. Niet?
Conclusie: Racing is top, op alle vlakken, overklast alles en iedereen.
Wrm maken julie is geen afspraakje met de Great Old, die denken toch dat ze onoverwinbaar zijn. Julie maken kans, neem het van mij aan...
|
|
|
Post by Yin Yang on Apr 14, 2008 15:51:56 GMT -5
Eerst en vooral zou ik MNH proficiat willen wensen, want het mag gezegd worden, het was de mooiste groep die ik hier gezien heb sinds we gezakt zijn naar 3de klasse. Dat julie voor ons een klasse te sterk waren hoeft niet gezegd te worden. Ons geluk is geweest dat julie ons direct beginnen bekogelen zijn met stenen en fleskes, want anders waren julie los in onze groep (cafe) gelopen en dan zou het voor ons wel eens heel wat slechter kunnen uitgedraaid zijn. ( Ik vraag me persoonlijk af wrm julie dit deden, een groep zoals julie heeft dit toch echt niet nodig...) En langs de andere kant mag toch ook gezegd worden dat wij met een heel jonge groep, en zonder bijna ervaring, toch wouden afspreken met julie. Wat er van weinig andere ploegen gezegd kan worden. Niet? Conclusie: Racing is top, op alle vlakken, overklast alles en iedereen. Wrm maken julie is geen afspraakje met de Great Old, die denken toch dat ze onoverwinbaar zijn. Julie maken kans, neem het van mij aan... Een afspraak me de GREAT OLD zal er NOOIT komen omda onze oude garde bevriend is met hun ! ! BTW : daar kome wij veel te kort voor zene , neem het van mij aan
|
|
|
Post by 19casual19 on Apr 14, 2008 16:14:43 GMT -5
Voor ons zou de titel afgelopen moeten zijn , Nu hopen voor de lotterij ,, TEgen racing again ?
|
|
|
Post by mnh on Apr 15, 2008 1:05:05 GMT -5
Wij met glazen en flesjes smijten?? Jullie zaten in het café hé wij hadden geen glazen. Ezels.....
|
|
|
Post by MNH on Apr 15, 2008 1:08:06 GMT -5
Zeg ying yang spreekt voor u eigen hé.
|
|
|
Post by Yin Yang on Apr 15, 2008 9:10:37 GMT -5
Zeg ying yang spreekt voor u eigen hé. Euh ... jij bent toch regelmatig mee geweest naar de Great old en hebt genoeg gezien welke ( 2 , 3 à 400 ) Lads ( oude & nieuwe garde ) daar rond lopen . Zoude Onze ( 100 à 150 ) Lads daar iets tege kunne / wille Doen ? Ahja ik mag m'n mening ni zegge hè , k'wast vergete , Sorry hè ! !
|
|
|
Post by EA on Apr 15, 2008 10:27:29 GMT -5
Wij met glazen en flesjes smijten?? Jullie zaten in het café hé wij hadden geen glazen. Ezels..... racing begon idd met vanalles te smijten. Glazen, flessen, bakstenen van die straat waar jullie uit kwamen gelopen. Als reactie was er van de kant van Aalst natuurlijk dat er terug werd gegooid met flessen, stoelen... maar, toch respect voor MNH
|
|
|
Post by MNHool on Apr 15, 2008 13:02:04 GMT -5
Wat ik gisteren ervaren heb, ;D bende wankers van Aalst. Wie zn gat verbrand moet oep de blare zitte, anders moeten de oudere hools van Aalst ma is klappen met de pubers in jullie kern, snap niet hoe ge uw eigen club zo belachelijk kunt laten maken en wat pubers laat afspreken met onze HARDE kern. Hoop dat het een les kan zijn voor de toekomst. Veu de rest "some call it hooliganism, we call it FUN "
@ying yang "In 2e supporter ik alleen voor mijn Club en kan de rest gestolen worden, wat komt zal komen en waar een wil is, is een weg, komt ons tegen en ged pech!!"
|
|
slick
New Member
|
Post by slick on Apr 15, 2008 13:02:12 GMT -5
Eerst en vooral zou ik MNH proficiat willen wensen, want het mag gezegd worden, het was de mooiste groep die ik hier gezien heb sinds we gezakt zijn naar 3de klasse. Dat julie voor ons een klasse te sterk waren hoeft niet gezegd te worden. Ons geluk is geweest dat julie ons direct beginnen bekogelen zijn met stenen en fleskes, want anders waren julie los in onze groep (cafe) gelopen en dan zou het voor ons wel eens heel wat slechter kunnen uitgedraaid zijn. ( Ik vraag me persoonlijk af wrm julie dit deden, een groep zoals julie heeft dit toch echt niet nodig...) En langs de andere kant mag toch ook gezegd worden dat wij met een heel jonge groep, en zonder bijna ervaring, toch wouden afspreken met julie. Wat er van weinig andere ploegen gezegd kan worden. Niet? Conclusie: Racing is top, op alle vlakken, overklast alles en iedereen. Wrm maken julie is geen afspraakje met de Great Old, die denken toch dat ze onoverwinbaar zijn. Julie maken kans, neem het van mij aan... Een afspraak me de GREAT OLD zal er NOOIT komen omda onze oude garde bevriend is met hun ! ! BTW : daar kome wij veel te kort voor zene , neem het van mij aan waren dat u vrienden,die u vorig jaar wa lappen hebben gegeven op den bosuil???
|
|
|
Post by kfrcm on Apr 15, 2008 13:15:36 GMT -5
Wat ik gisteren ervaren heb, ;D bende wankers van Aalst. Wie zn gat verbrand moet oep de blare zitte, anders moeten de oudere hools van Aalst ma is klappen met de pubers in jullie kern, snap niet hoe ge uw eigen club zo belachelijk kunt laten maken en wat pubers laat afspreken met onze HARDE kern. Hoop dat het een les kan zijn voor de toekomst. Veu de rest "some call it hooliganism, we call it FUN " @ying yang "In 2e supporter ik alleen voor mijn Club en kan de rest gestolen worden, wat komt zal komen en waar een wil is, is een weg, komt ons tegen en ged pech!!" FUN FUN FUN daar begint de pret twas plezant he manne schoon weer geweest het ei de zondag wee schoon weer geweest
|
|
|
Post by Yin Yang on Apr 15, 2008 13:32:01 GMT -5
Een afspraak me de GREAT OLD zal er NOOIT komen omda onze oude garde bevriend is met hun ! ! BTW : daar kome wij veel te kort voor zene , neem het van mij aan waren dat u vrienden,die u vorig jaar wa lappen hebben gegeven op den bosuil??? Nee da ware gaste van Turnhout
|
|
|
Post by gremme on Apr 18, 2008 14:59:22 GMT -5
zie e gasten als die van aalst mnh uitdagen en dan ni willen komen om da ze schrik emme ze dan 30 gasten van clb sturen die op hun beurt een pak krijgen vindt ik da ge a klep moet ouwen ajuinen
|
|
|
Post by mnh on Apr 21, 2008 11:49:50 GMT -5
aalst ik zou ma zwijge wie had er hier schrik
|
|
|
Post by mnh harde kern on Apr 21, 2008 11:52:35 GMT -5
bende jeanetten van aalst en turnhout onze harde kern heeft van niemand schrik
|
|