|
Post by eac012 on Jan 29, 2008 13:57:20 GMT -5
hoe zit da voor de terugmatch? heb al aantallen horen valen, ma toch is polsen cheers EAC
|
|
|
Post by kfrcm on Jan 29, 2008 15:14:54 GMT -5
hoe zit da voor de terugmatch? heb al aantallen horen valen, ma toch is polsen cheers EAC . Wait and see
|
|
|
Post by EACasual on Feb 23, 2008 11:26:18 GMT -5
zwijg hier nu aub tot as de match gepasseerd is! nu hebbe ze de juiste contacts en al de rest moete hier ma komme poste NA de match!!
cheerio
|
|
|
Post by Yin Yang on Apr 13, 2008 10:29:06 GMT -5
Heb net vernome da het voor de wedstrijd serieus uit de hand is gelopen . Die van Aalst / Bruhhe hebben een bus me racing supporters aangevallen ma op da moment kwamme de Die hard's van Racing toe en hebben die van Aalst / Bruhhe een lesje geleerd ;D
|
|
|
Post by Yin yang on Apr 13, 2008 10:58:02 GMT -5
Na de wedstrijd Eendracht Aalst - Racing Mechelen (0-2) zijn de respectievelijke supportersclans met elkaar in de clinch geraakt. Bij het verlaten van het stadion, door een nogal ongelukkige regeling, kwamen de Ajuinen oog in oog te staan met de Maneblussers. Een aantal heethoofden langs beide zijden opperde dan maar het duel op het veld in 'extra times' te beslechten. Enkele stevige klappen en een kwartiertje later was alles terug onder controle.
|
|
|
Post by AhA on Apr 13, 2008 14:47:47 GMT -5
Allemaal stoere boys...
Kheb opt plein na de match alleen maar manne met ne groene sjaal op hun bek zien krijgen...Kan fout zijn
|
|
|
Post by kfrcm on Apr 13, 2008 15:09:29 GMT -5
denk toch da ge fout zijt wa ik gezien heb is dat der e paar van eulle het nodig vonne van wa te provocere en ast erop aan kwam ni rap genoeg terug achter de plate doke lope in je eige stad wankers
|
|
|
Post by RCJ on Apr 14, 2008 2:39:02 GMT -5
MNH nog steeds de gekste
|
|
|
Post by eac012 on Apr 14, 2008 4:48:38 GMT -5
redelijk dagje gisteren paar goeie acties langs beide kanten MNH still EAC still
|
|
|
Post by ONE PUNCH KO on Apr 14, 2008 5:02:22 GMT -5
IK DENK NI DA WIJ SJAALEN DRAGEN MANNEKE Kheb opt plein na de match alleen maar manne met ne groene sjaal op hun bek zien krijgen...Kan fout zijn[/quote]
|
|
|
Post by M Noord on Apr 14, 2008 6:14:49 GMT -5
Acties langs beide kanten??? Laat me niet lachen Had toch VEEEEEEL meer verwacht van de "harde kern" van Aalst! mss waren ze thuis naar de koers aant zien of mochten ze niet buiten ;D (of was dit de harde kern?) ps ; Wat mooie groep Rcm lads gisteren
|
|
|
Post by mr green on Apr 14, 2008 7:38:22 GMT -5
Aalst heeft een jonge groep, hopelijk halen ze de run-away's eruit en hebben ze binnen een jaar of 5 een goede groep.
|
|
|
Post by kfrcm on Apr 14, 2008 13:46:18 GMT -5
oe zit da met die filmkes?
|
|
|
Post by green army on Apr 14, 2008 14:06:55 GMT -5
Die van aalst denken altijd dat ze meer zen dan een ander,kem geen enkele ea hoolie bezig gezien,en ik was daar al van 12u. de racing-lads waren massaal aanwezig en daar kon aalst weinig tegen doen,hou jullie bezig met carnaval das het enigste waar jullie enkel massaal bij zijn,bende kinderen!!!
|
|
|
Post by EACLADZ on Apr 14, 2008 15:01:48 GMT -5
ge zou moeten content zijn dat er nog gasten zijn bij ons die willen proberen, ok we hebben een jonge groep en missen ervaring, maar als iedereen zo denkt valt er nog weinig te beleven in de "casual-wereld". Petje af voor MNH, EAC moet nog veel boterhammetje eten.
|
|