|
Post by racingerke on Nov 11, 2007 14:10:50 GMT -5
Wa Vinnek De Filmkes Van Gisteren Van De Rellen Na De Match Kzen Gvd 15 Jaar En Kzen Deu De Flikke Opgepakt En Da Allemaal Veu Die Ajuinen Te Verdedigen As Ze Me 4 Flikke Op Mij Moeten Komen Dan Ga Et Al Ver Zene W8 Ma As Welle Na Elle Moete Komen
|
|
|
Post by eac on Nov 11, 2007 14:56:39 GMT -5
we hadden mooi groepje bij elkaar gistren! geprobeerd wat er te proberen viel! al bij al grappig avondje:) overmacht aan flikken! cheers
|
|
|
Post by RE eac on Nov 11, 2007 17:35:59 GMT -5
er was genoeg te doen maar MNH stond liever aan het cafe dan te gaan rellen tja
en ist de gewoonte van aalst om achter gewone supporters te rennen? blijkbaar nog veel te leren
|
|
|
Post by EACasual on Nov 11, 2007 17:47:14 GMT -5
pff wilde ook stoppe me op die kindjes van ons hun posts te gaan reageren? ge weet goe genoeg da er gistere van aalst waren die er zeker voor wouden gaan! (getuige onze stop in peuti waar julie dan niet kwamen opdagen?)
laat diegene me een grote mond doen, diegene die ITK zijn weten beter!
hebbe rond den 12-en nog contact gehad en kan enkel maar zeggen da de terugmatch beter zal zijn!
cheerio
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on Nov 12, 2007 9:50:14 GMT -5
idd spijtig dat we dat bericht een uur later hebben gelezen! Hadden ne goeie groep nochtans...spijtig! Volgende keer hopelijk beter! Cheers
|
|
|
Post by RACING HOOL on Nov 12, 2007 9:50:37 GMT -5
Janetten van Aalst oude mensen afslagen dat kunnen jullie wel wacht maar er staat jullie nog een verrassing te wachten
|
|
|
Post by 1919LAD on Nov 12, 2007 11:53:02 GMT -5
Nie komen zeveren he, we stonden er allemaal en jullie bleven mooi achter de flikken staan terwijl er plaats genoeg was om door te komen, flikken bleven gewoon staan Dan aan de MC donalds me ne man of 10 wa stoer staan uitdagen naar de bussen da voorbij rijden..ook triestig lans mechelen kant hoor. Al bij al veel flikken, meer dan 2 jaar geleden toen was er niks te zien Hoe zou dat nu komen? Kom maar naar Aalst in de terugronde, we zullen dan is zien ;D
|
|
|
Post by eac on Nov 12, 2007 12:28:40 GMT -5
Janetten van Aalst oude mensen afslagen dat kunnen jullie wel wacht maar er staat jullie nog een verrassing te wachten oude mensen? ik weet nix van oude mensen afslaan! een kerel die met zijn armen open de straat op komt lopen mag zich toch aan iets verwachten of niet soms? voor de rest vind ik dit internethooliganisme er een beetje over gaan. dus: volgende keer beter!
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on Nov 12, 2007 20:41:06 GMT -5
De mannen van mnh stonden idd ni aan het esso station buiten enkele mss! De reden hiervoor is dat er tegenwoordig niks meer te beginnen valt me die overdreven politiemacht en camera's! De contacten waren er om vooraf iets te regelen maar daar hadden jullie toen geen groep voor..spijtig dus! Dit was gewoon beter geweest vr iedereen(zonder sv-risico) en nogmaals:spijtig dat we dat laatste bericht niet eerder hebben kunnen lezen!
|
|
|
Post by RACING HOOL on Nov 13, 2007 7:03:53 GMT -5
Nie komen zeveren he, we stonden er allemaal en jullie bleven mooi achter de flikken staan terwijl er plaats genoeg was om door te komen, flikken bleven gewoon staan Dan aan de MC donalds me ne man of 10 wa stoer staan uitdagen naar de bussen da voorbij rijden..ook triestig lans mechelen kant hoor. Al bij al veel flikken, meer dan 2 jaar geleden toen was er niks te zien Hoe zou dat nu komen? Kom maar naar Aalst in de terugronde, we zullen dan is zien ;D
|
|
|
Post by Clown on Nov 13, 2007 11:33:02 GMT -5
Zoek in de toekomst mss is contact met de juiste mensen ! ! Wat de MCD betreft : wij ware op zoek na gaste van jullie da met de auto ware , ma da durven jullie blijkbaar niet
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on Nov 13, 2007 13:56:05 GMT -5
Met de verkeerde contact gehad? Zou mss kunnen..we hebben verschillende nummers te pakken gekregen ma daar nam nooit iemand op! Tja..meer kunnen we ook ni doen he,en Ni durven?? Laat me aub ni lachen hè...wss maar goe vr jullie dat we da laatste bericht telaat gelezen hadden,want auto's en MNH waren er in overvloed! C ya next time
|
|
|
Post by FF on Nov 14, 2007 14:57:20 GMT -5
Er waren zeker mogelijkheden aan Esso, maar waar eindigt dat? Met 30-man in't kasjot en nen hoop sv's... Volgende keer beter communiceren.
|
|
scar
New Member
|
Post by scar on Nov 14, 2007 18:40:00 GMT -5
Idd...volledig mee eens!
|
|
|
Post by Eac lad R on Nov 22, 2007 5:54:28 GMT -5
A Eendracht till i die ...