|
Post by Yin Yang on Mar 7, 2007 15:54:17 GMT -5
Het is weer zover. De eerste lentekriebels hebben enkele getalenteerde Racingsupporters er toe aangezet een compilatieceedee te maken, Mechelen Noord 200%. Een ceedee van Racingers voor Racingers. Wil je meer weten? Surf dan als de bliksem naar onderstaand url: www.mechelennoord200.tk
|
|
|
Post by Yin Yang on Mar 8, 2007 15:48:46 GMT -5
We hebben reeds enkele teasers van 1 minuut online geplaatst.
|
|
|
Post by vinne on Mar 11, 2007 10:34:13 GMT -5
wanneer verkopen ze die t-shirts van mechelen noord? die ge op de website van 200% ziet.
|
|
|
Post by malinas on Mar 28, 2007 11:44:52 GMT -5
Volgens mij zit het zo: met de (hopelijke) winst van de cd wordt een gratis vat gegeven. Tis te zeggen: voor wie de cd koopt of voor wie meewerkte aan de vorige fuif. En met het geld dat nog over is, kunnen t-shirts gedrukt worden. Met een beetje chance allemaal nog dit seizoen. Allé zo had ik het toch begrepen
|
|
|
Post by Yin Yang on Aug 25, 2007 10:17:12 GMT -5
Er is licht aan het einde van de tunnel. Op de valreep werd er een elfde nummer aan de compilatie-cd toegevoegd. Een heuse opluchting na het wegvallen van Didier en De Witte. Volgende week wordt de cd afgemixt en zal waarschijnlijk bij de eerste competitiematch aan de man worden gebracht. Zoniet, de tweede thuismatch. Waarschijnlijk ook in Cafe Stadion, maar daarover weet ik later meer. Meer info? bezoek de website www.mechelennoord200.tk
|
|
beire
New Member
|
Post by beire on Aug 26, 2007 7:40:20 GMT -5
ok yin yang, ik zie der al naar uit
|
|
|
Post by Yin Yang on Sept 7, 2007 8:23:51 GMT -5
3 gratis pinten per aangekochte cd (enkel voor de eerste 50) Zaterdag, 22 September starten we de lang verwachte verdeling van de Mechelen Noord 200% compilatie-cd.
Na de tweede thuismatch van onze Racing (Racing Mechelen - Londerzeel), kan je ons vinden in Cafe Stadion.
Snelle beslissers aandacht!
Aan de eerste 50 kopers schenken we 3 GRATIS pinten, per aangekochte cd. Dus wees er snel bij en ontvang 3 gratis pinten in Café Stadion. De consumaties dienen de dag zelf te worden genuttigd!
Wij verwachten jullie dus op 22 September in Café Stadion.
Mechelen Noord 200%.
|
|
beire
New Member
|
Post by beire on Sept 8, 2007 13:06:26 GMT -5
ja lap ik heb dan al pech. ik moet gaan werken tot een uur of elf. Kan ik hem soms bestellen Yin Yang of in café stadion hem gaan halen nadien?
|
|
|
Post by malinas on Sept 21, 2007 10:27:44 GMT -5
Morgenavond, vóór en na de match tegen Londerzeel, kan je de nieuwe racing-cd bemachtigen in café Stadion.
14 volwaardige nummers en fragmenten, ne straffe cd. Van den toespraak van de Johny, tijdens het groot Mechels voetbaldebat, krijg ik nog altijd kiekenvel. Wel een beetje stouter dan de vorige cd. De rapnummers hitsen je soms een beetje op, dus ni komen zagen als ge een proces krijgt :-)
Verkoop vanaf 19 uur in café Stadion. En ook nog nadat we de match hebben gewonnen. De liedjes galmen er door de boxen, dus nadat ge ze hebt goedgekeurd betaal je 10 euro én krijg je nog 3 drankbonnekes. Eigenlijk kost de cd dus minder dan 6 euro.
Alleen al de bedrukking van de cd kostte bijna 1 euro/stuk. Wij profiteren ni van ons kameraden, dus is de prijs navenant. We maken er maar een 70-tal, want met de winst willen we T-SHIRTS MAKEN.
De cd is gewoen bangelijk. CD + 3 PINTEN = 10 euro. De solden zijn begonnen. Steun ons aub...
|
|
|
Post by wowposter on Nov 6, 2008 21:08:28 GMT -5
|
|